måndag 26 juli 2010

Stanna karusellen!


Jag hatar nätterna. Nu är det natt och jag kan som vanligt inte somna. Jag ligger bara och grubblar. Jag känner mig så otroligt ledsen över att Mikael inte finns kvar längre. Jag gav upp försöken att sova och tänkte ta fram en dvd jag bränt med foton, artiklar jag skrivit i skolan, min cv...ja det mesta jag hade i datorn innan den kraschade. Men vad hände`? Jo den verkar vara tom. När jag brände den så funkade den men ngt måste gått hemskt fel för ALLT är borta och det ligger inte kvar i datorn heller eftersom den som sagt kraschat så jag fick sopa rent och starta om.

fotona jag hade där är borta för alltid men artiklar osv har jag på papper iaf så jag får väl scanna och ha mig. Helvetes jävla skit!

Kan inte livet få gå min väg en endaste liten sketen gång? Räcker det inte med att hjärtat blöder, måste resten av livet också jävlas? Kan man inte stanna den här jävla karusellen som kallas mitt liv? Jag vill hoppa av. Eller byta till en roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar