söndag 17 oktober 2010

Amerikanska killar på dejtingsajt

Jag är fortfarande med på sajten meetingmillioraires.com.Det är hur korkat som helst för jag har inte råd (70 euros i månaden är lite VÄL saftigt) att vara med fullt ut så jag kan läsa mailen jag får och svara på dem. Nu kan jag bara se att de skickat och vem som skickat. Att jag inte gått ur än beror på männen som skickar. De allra flesta är från usa, mestadels N.Y eller californinen. Jag tror jag ska ta mig en sväng över atlanten faktiskt.

Killarna på svenska sajter ser ut som..tja..Och om de är snygga är de i 100 fall av 100 oseriösa. Jag har inte sett ett enda exempel på en snygg kille som vill något vettigt(om man nu inte ser enbart kk som vettigt) på svenska dejtingsajter. Vill man slå sina påsar ihop med en kille från nätet i sverige får man hålla till godo med..hmm..mindre än vad jag vill ha.(Inget illa ment mot er som träffat sina killar via nätet)

Jag tänkte visa lite vad jag menar. Här är några (orkar inte lägga upp alla)av killarna från meetingmillionaires. Har visat några förut, här kommer fler. Håll till godo ;)




































Smaken är ju som baken men de här faller i alla fall MIG i smaken och det är ju huvudsaken :)

2 kommentarer:

  1. Jag kanske ska tänka om ang USA...vill du ha sällskap? =) Puss

    SvaraRadera
  2. type of person they are looking for. This can be done by joining a dating online service, or posting a personal.

    More options for online dating are Dejtingsajt, Hitta Sex Kontakt, Knullkontakt and Sex Dejting.
    Click for free sign up
    Sex Kontakt
    Sex Romans

    SvaraRadera