lördag 2 oktober 2010

Stand up och fina paket

Nu är klockan jättemycketmittinatten och jag borde sova eftersom jag ska iväg på dop imorgon. Men nu har jag varit så klurig att jag stannat uppe och slagit in doppresenten i förskott. Det ni! Jag tycker det är väldigt roligt att slå in med fint papper och band, rosetter och hej och hå. Men ofta kommer jag på det där med att presenten ska slås in just innan jag ska sticka iväg. Därför har det på sistone blivit en hel del..ähum..här är din present..inuti påsen från hm, ica eller kanske en med hundvalpar på. Grattis.

Det känns inte som om jag gett bort något på riktigt om jag inte har metervis med krullat eller rosettat band. Därför är jag nu uppe klockan halv tre. Om jag lagt mig innan hade jag kanske hunnit göra det i god tid innan kyrkan. Men troligtvis inte. Jag får alltid så mycket annat för mig den där sista halvtimmen innan jag ska gå någonstans.

Jag har även ägnat mig åt att gnugga bort mitt svarta nagellack(det passar inte riktigt på dop). Det hade jag lackat så fint kvällen till ära då jag och några vänner gick på stand-up på Norra brunn. Vilket för övrigt var underbart roligt. Dominik Henzel och André Wickström-tack för att ni fick mig att skratta så kinderna värkte. Det behövde jag!
Okej, nu är det dags att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar