söndag 17 oktober 2010

Killar på svenska dejtingsajter.

Det är liksom inte alls samma sak på svenska dejtingsajter...Och då har jag ändå tagit några med i sammanhanget helt normalt utseende(ja de är säkert snälla). Mupparna har ofta lagt till så att man(inte jag iaf)kan kopiera bilder. De flesta har ingen bild alls och söker förmodligen de som ser enbart till inre skönhet...yeah right. Lycka till med att få svar. Eller så kanske de har sin motorcykel, bil eller hund. hur i helvete ska jag bli intresserad nog att svara när jag ser en motorcykel???

Så att jag tröttnat på det här med dejting är kanske inte helt konstigt. Det blir bli att emigrera om man ska hitta en vettig kille.







2 kommentarer:

  1. Haha! Klassiskt att ha en bild på sin motorcykel!

    Varför tror du det är bättre utomlands?

    /Johanna

    SvaraRadera
  2. Eller varg! Vargar är stort på en del dejtingsajter. tjejerna har tecknade brudar vid vattenfall. Hur som haver så inbillar jag mig att killar i usa inte är lika inriktade på att enbart komma innanför trosorna som vad svenska killar är. Inte enligt de jag känner som är tillsammans med amerikaner i alla fall. Men det kan ju vara helt fel. Har inte varit där :)

    SvaraRadera